2مولفیکس میزدم براش ردش میموند سه هانیز گرفتم گ بزرگه اومدم سایز2هانیز گرفتم ک الان خوبه براش یه چیزی مابین 2،و3هس اندازشه
دخترم امروز ۲۶ روزش هنوز سایز صفر میبندم
چند کیلوه نی نی ؟ وزن تولدش چند بود من چند بسته گرفتم سایز ۱ میگم نکنه زود کوچیک بشه
پوشک هانیز سایزش نسبت به بقیه مارکا یه خورده بزرگتره
ولی خب بسته آخری رو باز کردم تموم بشه ۲ میبندم
وزن تولدش چندبود؟
من ۱ میبندم
بچم ۵۰ روزشه هنوز یک میبندم
من بچم زود دنیا اومد صفر استفاده میکردم دیگه دیدم رد میندازه تازه یکو دارم استفاده میکنم 🤧😂
منم دو استفاده میکنم حس میکنم تنگش شده چون رد کش پوشک میفته رو پاش حس میکنم اذیت میشه
٢٥ روز سايز يك ٢٥ روزم سايز ٢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.