۱۰ پاسخ

2مولفیکس میزدم براش ردش میموند سه هانیز گرفتم گ بزرگه اومدم سایز2هانیز گرفتم ک الان خوبه براش یه چیزی مابین 2،و3هس اندازشه

دخترم امروز ۲۶ روزش هنوز سایز صفر میبندم

چند کیلوه نی نی ؟ وزن تولدش چند بود من چند بسته گرفتم سایز ۱ میگم نکنه زود کوچیک بشه

پوشک هانیز سایزش نسبت به بقیه مارکا یه خورده بزرگتره
ولی خب بسته آخری رو باز کردم تموم بشه ۲ میبندم

وزن تولدش چندبود؟

من ۱ میبندم

بچم ۵۰ روزشه هنوز یک میبندم

من بچم زود دنیا اومد صفر استفاده میکردم دیگه دیدم رد میندازه تازه یکو دارم استفاده میکنم 🤧😂

منم دو استفاده میکنم حس میکنم تنگش شده چون رد کش پوشک میفته رو پاش حس میکنم اذیت میشه

٢٥ روز سايز يك ٢٥ روزم سايز ٢

سوال های مرتبط

مامان اهورا❤️👶 مامان اهورا❤️👶 ۱۵ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۹ ماهگی