۱ پاسخ

برای رفلاکس خوبه دکتر برای پسرم نوشت ولی خیلی تلخ بد مزه هست نتونست بخوره. شیر اپتامیل پرنوترا جایگزین کرد هم خوشمزه هست هم برای رفلاکس خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهانِ فندوق مامان شاهانِ فندوق ۱۱ ماهگی
مامان آرسام و شاهان مامان آرسام و شاهان ۱۶ ماهگی
مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی