۱۳ پاسخ

من دخترمو در روز ی بار میشستم
بقیش دستمال

یکی دو دفه میشورم
دستمال استفاده نمیکنم کلا با پنبه روغن تمیز میکنم

من میشورم مگر اینکه مثلا دیگه سه چهار بار شسته باشمش یا حموم ببرمش اون موقع پاک میکنم

من میترسم بشورم برا همون با دستمال پاک می‌کنم

میشورمش

می‌شورم
دستمال و بذار مواقعی که آب نیس

شستن بهتره با دستمال فقط مواقع ضروری

میشورم
دستمال مرطوب وقتایی که بیرونم مجبورن استفاده میکنم بعد بلافاصله که اومدم خونه میشورمش

اوایلش کوچیک بود ،یکی در میون میشتم
یعنی یه بارو تمیز میکردم یه بار میشستم
الانا که همش می شورم

دستمال مرطوب فقط بیمارستان استفاده کردم بعد اومدم خونه بچه رو میشورم عفونت میگیره بیچاره

من میشورم
خوشم نمیاد از دستمال مرطوب

من کلا میشورم

مرتب میشورم

سوال های مرتبط