۳ پاسخ

با تبسنج زیر بغل باید زیر ۳۷.۵ باشه بالای اون تب محسوب میشه باید بهش پاراکید بدی

دست و صورت و پاهاشو بشور هر یه ربع
تا 4 بار انجام بده یعنی یکساعت

دماسنج بزار بگو چقدره

سوال های مرتبط