۴ پاسخ

فقط شیر خودتو میدی؟

توی خود گهواره یه قسمت هست میتونی وارد کنی نمودار رشده
اونجا مشخصه
ولی در کل خوبه

من دخترم بدنیا اومد ۴و نیم بود،۱۵ روزگیشم ۴ و نیم بود

میگن بچه ها وزن کم میکنن و توی ۱۵ روزگی میرسن به وزن تولدشون
ماشالله از تو زیادم کرده
خوبه

سوال های مرتبط