۹ پاسخ

روشتون خیلی اشتباهه گناه داره این کارو نکنید
سینه و بقل و شیر شما براش امن ترین جا و خوشمزه ترین بوده از اول زندگیش حالا یهویی با فلفل و تلخک آخه؟؟؟ بچه گناه داره
باید تدریجی بگیری
سه روز تا ظهر شیر نده سه روز بعدی تا عصر سه روز بعدش تا شب و سه روز آخر هم شب تا صبح رو هم قطع کن اینطوری کمتر اذیت میشه بچه
بیرون هم حتما ببرش که سرگرم بشه
خوراکی های متنوع هم بهش بده

من دارم باروش تدریجی میگیرم.ازساعتی که بیدارمیشه تا۷ساعت بعدش صیرنمیدم.سینمم با گِن بستم چندباراومددید نیستش گریه کرد ولی رفت باز.خابیدنش یکم سخته فقط...

منم گرفتمش خیلی اذیت کردطفلی خیلی وابسته بود

به نظرم شیرشو بده من این اشتباه رو کردم چن روزی از شیر گرفتمش تا غذا بخوره نخورد که هیچ بدترم شد با اینکه خیلی خستم میکنه همش اویزونمه شب و روز ندارم ولی دیگه تصمیم نهاییمو گرفتم تا ۲ سالگی میدم

منم شبا خیلی اذیت میکنه ولی میخوام تامیشه چن ماه دیگه هم بهش شیربدم .

منم خیلی دلم میخواد ۱۸ ماهگی از شیر بکیرمش،ولی وقتی به وابستگیش فکز میکنم دلم نمیاد 😒😒نمیدونم چجوری باید تحمل کنم شیرش ندم

منم گرفتم یه هفته اس 🤦🏻 شبا خیلی اذیت می‌کنه تا بخوابه بعد غذا هم بعضی موقع ها میخوره بعضی موقع ها نه

دندون بچه از شیر خراب نمیشه
جنس دندونش خوب نبوده

تلخك بزن خیلی خوبه آروم میشه من یکماهه گرفتم یعنی به معنای واقعی راحت شدم خداروشکر هم خواب شبش هم غذا همیچیش عالی شده
قبلا ینی از شش ماهگی ب بعد تا صبح ده بار بلند میشد

سوال های مرتبط