خطرناکه بشدت آب بدنو دفع میکنه ممکنه کلیه هاشو از کار بندازه!!
باعث نابودی روده ی بچه میشه طبق گفته ی دکتر
خطرناکه بابا دارو بگیربده بهش😑
فقط باعث میشه آب بدن بچه کم بشه. دکتر گفت این چیزا منسوخ شده ب بچه ندین
بله خیلی هم خوبه من نوک قاشق دم کردم دادم بعد ۵ روز یه بار دفع کرد الان تقریبا دو هفته ایی میگذره از اون موقع دیگه یک روز درمیان خودش پی پی میکنه خداروشکر یبوست نگرفته
آره زیاد بدی بیرونروی میگیره
اره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.