۱ پاسخ

چرااینجوری میریختی عزیزم خطرناکه فقط باید یک پیمانه کامل بریزی
بچه مریض میشه
هر ۳۰ میل یک پیمانه کامل
برای دفعشم نگران نباش طبیعیه اگر اسهالیه دسشوییش شاید شیرخشک بهش نمیفته

سوال های مرتبط