بامیه رو سوراخ کنید بندازبد داخل آب گرم چند ساعتی بمونه، لعاب بنداز روزی چند بار بخورید بشدت قند رو میاره پایین
دیابت به خاطر نقص عملکرد جفت هست، خودتو سرزنش نکن ، چند هفته بعد زایمان هم خوب میشه، دیگه اخراشه
پیاده روی کن یکم مراعات بیشتر کن دیگ چیزی نمونده
چه علائمی دارید ؟
🥲🥲🥲🥲
حرص نخور پیاده روی قند رو خیلی میاره پایین
تحمل کن عزیزم رژیمتو اصلاح کن
من اونقد جو و عدسی خوردم حالم به هم میخوره
قند ناشتاتون بالاست یا بعد از غذا؟
چرا انسولین جواب نمیده؟
دیگه اخراشه تحمل کن چند هست قندت
چطور دیابت گرفتین قند زیاد مصرف میکردین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.