الهی خواسته ات با مصلحت خدا یکی باشه گل😘❤️
از تو حرکت از من برکت
تا ابد حق
و اینکه شعور هم داده پس بیا اینارو هم انجام بده
یکماه مونده به اقدام هر روز صبح به همسرت یک استکان عرق کاسنی بده
به همسرت و بهش بگو هر بار سرویس بهداشتی میره بیضه هاشو با آب سرد بشوره هر روز ویتامین ب و سی بده آهن بده
خودتم اسید فولیک و ویتامین د بخور
وقتی پریود شدی فقط چیزای طبع گرم بخور
بعد پریودی هر یک روز درمیان داخل وان آب جوش ولرم شده و جوش شیرین بریز هر بار یه ربع بیست دقیقه بشین توش زیاد نشین عفونت میگیری
چون جوش شیرین باعث میشه باکتری های مفید بمیرن حتما تا تخمک گذاریت آنتی بیوتیک بخور مخصوصا مترونیدازول اینا
به همسرت و خودت هر روز ده تا بادام چند تا گردو و یکم پسته بخورین
قبل اقدام به چیز سرد بده شورت بزاره رو بیضه هات
و نیم ساعت قبل اقدام شوهرت قهوه بخوره
تو هم معجون بخور
روز ۱۲ سیکلت برو سونو اندازه فولیکولت بده هر روز دو سایز فولیکولت رشد میکنه باید روزی اقدام کنیم که سایز فولیکولت عدد زوج باشه مثلا ۱۶ یا ۲۲
دیگه ذهنم نمیکشه
عزیزم کلا بعضی خانما یه جوری برخورد میکنن، مثلا یکی بگه خداکنه بچم دختر بشه بهش نمیپرن، ولی اگه بگه پسر میخوام فوری میپرن بهش و همه حرف و نصبحتی میدن به طرف، مگه چه اشکالی داره پسر خواستن، من خودم بچه اولم دختره وقتی فهمیدم دختره یه عالمه گریه کردم، شوهرم ذعوام کرد که اینکارو نکن خدا قهرش میگیره من دیگه اروم شدم و با دنیا اومدنش دنیامون خیلی قشنگ شد، الان پنج سالشه باردارم و نذر کردم و امام رضا رو ضامن گرفتم که نی نیم پسر باشه، همیشه تو تصوراتم یه پسر داشتم، خداروشکر نی نیم پسره و خیلی خوشحالم باورم نمیشه اصلا همش اشکم میاد وقتی بهش فکر میکنم،
انشاالله نظر خدا با خواسته شما هم یکی باشه❤
انشاالله هرچی صلاحته همون بشه گلم. و خدا یه پسر گوگولی بده بهت😍
عزیزم منم مث تو میشه چ کارایی میکنی چ رژیمی دارین؟
عزیزم این تاپیکتو پاک نکن بزار باشه این دوستمون ک اسمش نوشته بشه منه چیزای خوبی گفته میخام انجام بدم😘
انشاالله ک هرچی میخای خدا بهت بده عزیزم
منم ی دختر دارم و دوس دارم ی پسر هم داشته باشم.پارسال دوتا سقط داشتم اولی رشدش متوقف شد و دومی خارج از رحم بود..
برات دعا میکنم توام برای من دعا کن 😢 میگن دعای دیگران زودتر اجابت میشه خدایا خودت ب منو این دوستم و همی اونایی ک پسر میخان یا دختر بده 🤲🥺
ایشالا اول سالم باشید و بچه دار بشید و بعدش جنسیت دلخواه خدت باشعه
الهي همونی بشه که دل مهربونت میخواد عزیزم ، انشاالله که پسر بشه دنیات آبی بشه آمین آمین 🤲💙💙🙏🏻🙏🏻
والا اگ پسر مت تواین عکس باشه منم موخوام بخدا ❤😍😍😂😂
منم دوست دارم بچه اولم پسر بشه دلایلمم خیلی شاید مسخره باشه اما دوست دارم زودتر بزرگ بشه با باباش بره فوتبال یا پلی استیشن بازی کنه یا برن دوتایی پارک ولی هرچی خدا بده هم دوست دارم اگر دختر بده هم خوبه جاریم میگفت من هرچی جنسیت خواستم خدا داد بهم توام بخوای میده
منم مثل توام دقیقا
درخواست دادم تجربیاتمونو باهم به اشتراک بزاریم😅
منم خیلی دلم میخواست بچه اولم پسر بشه خودم دو ماه سخت رژیم گرفتم به شوهرمم نگفتم خدا بهم یه پسر دست گل داد
ایشالله عزیزم صاحب یه پسر سالم و زیبا بشی
دقیقا شبیه همین عکس که گذاشتی😍 🤲💙
منم خسته شدم از اینکه همش میگن صبرکن درست میشه خدا میده بهت ، کی میخاد بده تا کی و کجا صبرکنم 😭😭😭
خیبی موافقم با حرفات منم دوس داشتم بچه اولم پسر شه کلی رژیم گرفتم هزینه کردیم دارو استفاده کردیمو فلان ولی نشد باز میگم شکرش بچم سالمه ولی برا بعدی هم دوباره تلاشمو میکنم چون حداقلش خیالم راحته دست بکارشدم بلاخره🫠
عزیزم الهی چیزیکه به صلاحته با آرزوت یکی شه❤️
میشه بگید چه رژیمی از کجا گرفتید؟
ایشالا به آرزوت میرسی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.