۵ پاسخ

من هیچکدوم رو استفاده نکردم من از روش تدریجی پیش رفتم
نه خودم اذیت شدم و سینه هام درد گرفت نه اصلا پسرم متوجه شد کی از شیر گرفتمش
خیلی عالی بود
دو سه هفته طول کشید ولی خیلی خیلی راحت بود

ببین کلا سه روز اول سخته برا از شیر گرفتن، بعد به نظرم روز بزن که متوجه بشه بدمزه شده، طفلی شب خابه یهو میاد بخوره حالش بد میشه
من اول تذریجی از شیر روز گرفتمش و برا شب از اینا زدم

از صبر زرد خیلی بهتره چون وقتی صبرزرد زدم دوتامون استفراغ کردیم

من یبار زدم شب ، دیگه متوجه شد تلخه میگم شب تلخ میشه دیگه دهن نمیزنه

دختر من ناخوناشو میخوره اصلا تاثیر نداشت با اینکه بدش میاد بد مزه اس

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی