ازشیر گرفتن😭😭😭

۷ پاسخ

حقیقتامن میترسم ازبدقلقیا ونخوابیدنا

من اول شیر شب گرفتم بعدش شیر صبح که از خواب بیدار می‌شد بعدشیرظهر فقط مونده شیرقبل از خواب
به نظرم تدریجی بهتره تایکدفعه ای

منم گرفتم یک ماه میشه با نوار چسب ولی شیر خشک شو ادامه دادم

منم گرفتم و الان خوشحال ترینم

لطفا تاپیک قبلی

منم دارم میگیرم فعلا از ظهر خمیر دندون زدم میاد میبینه میگم کثیف شده میره خداکنه همینجوری پیش بریم🫠🫠ولی از درد سینم میترسم

منم گرفتم همین سن الان راحتم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی