نه پسر من وایساده جیش میکنه ولی سمت پایین اگه بشینه هم دیگه عادی ادرارمیکنه
آره والا. اگه بشینه جیش کنه بعضی وقتا میریزه توی صورتش. منم حدسم اینه سوراخش تنگه ولی جرات ندارم برم دکتر
پسرمن اره
اره میریزه به دیوار باید بده پایین سر التشو خودش پسرمنم بلدنیست بده پایین هنوز
بله پسر من همینجوره
من احتمال دادم چون پسرم دوبار ختنه شد اینجوریه ولی انگاری طبیعیه
میخواستم بعداز امتحانات دخترم ببرم دکتر
دو سانت بالاتر قوس داره ولی اونقدردبالا نیست به سقف بریزه
اره پسر منم اینجوریه جیشش رو به بالا میره سعی کن نشسته جیش کنه سر پایی مثانه کامل تخلیه نمی شه
میخوام بدونم همه همینجوری هستن یا فقط پسر من جیشش با فشار میره بالا، میخوام ببینم طبیعیه این قضیه؟
وایی این مشکل منم هست که تا کی باید سرپایی جیش کنن؟
منظورت سر پایی هستش
خودش سرشو میده پایین جیش میکنه اگرنه اره دیگه سربالا میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.