۱۴ پاسخ

زندگی پُر از خداحافظی های غیر منتظرس

خونه ای که مادرنداره همیشه گلاش پژمرده ان

خسته از تکرارِ یک سکوتِ طولانی💫🩶

باقی عمر من است او..🫀

چقد از روبیکا بدم میاد

گذر کن از هر چه گذر کرد از تو...

اینه🧸

😂🤦‍♀️

آدما نه به اون بدی هستن که فکر میکنی نه به اون خوبی هستن که خودشون تظاهر میکنن.☺️🤗

حَبس شدم در جسمی که با تو خاطره داره مامان 🖤

😃خالیه

نسبت ها با زمان و واقعیت تعریف میشن نه با احساس😏

من «تُــو»را نوشتم گوشه به گوشه [قَلبَـــم] 
تا ابد وبَرایِ همیشه 𖡻💍💜𖡻

نفرین ب جهانی ک غمش قسمت من شد

نه روبیکا دارم نه بله و ایتا😁
همچنان منتظر واتساپم😶‍🌫️

سوال های مرتبط