اره من از صبح که بیدار میشم صبح بخیر و حال و احوال میکنم 😅
تا شب هم صحبت و قربون صدقه
تکون میخوره شروعمیکنم سوال پرسیدن ازش🤣توضیح هم میدم چیا خوردم یا غذای کی بود ک دوسش داشت و تکون خورده
اره خیلی
نه خیلی😅
من هرکاری میکنم یا چیزای جدید ک میخورم بهش میگم حتما صب بخیر و شب و بخیر ام داریم😄
نه نمیتونم
یه سره خدا😬😬😬فک کنم کلافش کردم دیگه😅
من نه ، نمیدونم چرا یه حس عجیبیه برام با کسی که ندیدمش بخوام حرف بزنم 😕😅
اصلا انگار هنوز باورم نشده یه موجود زنده تو شکمم هست
خیلی ام شنیدم میگن باید صحبت کنید بچه صداتون بشنوه و عادت کنه و این حرفا اما نمیدونم یه حس عجیب و خجالت دارم 😅
بعضی وقتا که حال و حوصله داشته باشم حرف میزنم
خودم نه 😂
ولی باباش همش باهاش حرف میزنه 😂❤️
من هنوز باهاش حرف نزدم😐
نه😂😂
اگه بگم من اصلا صحبت نمیکنم باورتون میشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.