خانما شما با نی نی تو شکمتون خیلی صحبت میکنید ؟

۱۳ پاسخ

اره من از صبح که بیدار میشم صبح بخیر و حال و احوال میکنم 😅
تا شب هم صحبت و قربون صدقه

تکون میخوره شروع‌میکنم سوال پرسیدن ازش🤣توضیح هم میدم چیا خوردم یا غذای کی بود ک دوسش داشت و تکون خورده

اره خیلی

نه خیلی😅

من هرکاری میکنم یا چیزای جدید ک میخورم بهش میگم حتما صب بخیر و شب و بخیر ام داریم😄

نه نمیتونم

یه سره خدا😬😬😬فک کنم کلافش کردم دیگه😅

من نه ، نمیدونم چرا یه حس عجیبیه برام با کسی که ندیدمش بخوام حرف بزنم 😕😅
اصلا انگار هنوز باورم نشده یه موجود زنده تو شکمم هست
خیلی ام شنیدم میگن باید صحبت کنید بچه صداتون بشنوه و عادت کنه و این حرفا اما نمیدونم یه حس عجیب و خجالت دارم 😅

بعضی وقتا که حال و حوصله داشته باشم حرف میزنم

خودم نه 😂
ولی باباش همش باهاش حرف میزنه 😂❤️

من هنوز باهاش حرف نزدم😐

نه😂😂

اگه بگم من اصلا صحبت نمیکنم باورتون میشه؟

سوال های مرتبط

مامان رَسا کوچولوم مامان رَسا کوچولوم هفته سی‌وپنجم بارداری