آره درد میگیره گاهی انقد محکم و طولانی ی نقطه رو فشار میده ، منم همونجا رو میمالم باهاش دس میدم 🤣🤣
بعد آروم ول میکنه
قطعا با بالا رفتن هفته دردناک. میشه🥲
اره خصوصا روی تخمدانم میزنه یا نزدیک بدجوور درد میگیره برق از سرم میپره
اره لگد میزنه عضله های شکمم تیر میکشه
اره دیگه هفته های اخر وتبدیل شدن به پنگوئن
من ۳۱هفته رفتم ماشالله گفت ۱۹۶۵گرم زیاده تپله فلان فقط لبخند زدم هفته دیگه یکشنبه باز سونو ۳۴هفته دارم فردا وارد ۳۴هفته میشم
درد نمیشه گفت یجور قلقلک و حالت تهوع 😁
خخخ عزیزم چند وزنش الان رفتی بانه؟
بعضی وقتا که انگار یه چیز تیزی زیر پوستم رد میشه یا میزنه به دهانه رحمم، یا خودشو سفت میکنه یه سمت دردم میگیره.
اره تو این هفته های اخر همینجوری دقیقا من ب حدی تند و محکم ک اکثرا از خواب بیدارمیشم
نه دلت میاد من عاشق تکون خوردناشم یعنی خیالم راحت میشه جوج مامان اوکیه 🤭😍
سلام نه اصلا
سلام عزیزم خیلی زیاد چون جاشون تنگتر شده🤩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.