درمان مورفولوژی اسپرم چیه؟؟

۴ پاسخ

میگم خانما 0/89بهتره عددش یا0/1برای ذخیره

درد بی درمونه والا

منم مورفو 2 شوهرم فعلا داره قرص میخوره ولی مورفو به زور میره بالا

موروفولوژی ۲ هستش

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری