۶ پاسخ

باید شوهرت دکتر اورولوژیست بره شاید واریکوسل داره که با عمل و بعدشم با دارو بهتر میشه ان شالله

ب ما ک گفتن ای وی اف فقط

اره عزیزم از همسر منم یک بود الان طبیعی باردارم
فقط باید چند دوره دارو و آمپول های قوی مصرف کنه
اگه بازم جواب نگرفت ای یو ای و ای وی اف صدرصد جواب میگیره اصلا نگران نباش😇

همسر من ۱ بود مورفولوژیش دکتر سونو نوشت براش معلوم شد واریکوسل داره رفت عمل بعد عمل درست شد مولوفولوژی رفت بالای ۱۴

بله با دارو ما بچه دار شدیم

باید با ای وی اف باردار شد

سوال های مرتبط

در انتظار بَشه در انتظار بَشه قصد بارداری