۲ پاسخ

دکتر خوبیه فقط ۳۰ زیرمیزیشه من شنیدم

سلام عزیزم دکتر شکوفه حسینی بی نهایت دکتر خوب و خوش اخلاق و کار بلدی هستن
من پیششون زایمان نداشتم ولی باهاشون کار کردم (رابط )هستم

سوال های مرتبط