۳ پاسخ

وقتی تو سه هفته هنوز نمیگه جیش داره یعنی نه از لحاظ ذهنی آماده بوده نه عملی

منم یک ماه هست نورا رو از پوشک گرفتم فقط دو روز اول همکاری نمی‌کرد دیگه بعدش کلا کم کم راه افتاد
الان هم که کلا دستشویی رو میگه و می‌ره اصلا هم رو فرشا جیش نکرد
فقط یه مشکلی که داره اینه که
وقتی پی پی داره میگه مامان دستشویی
ولی رو سنگ دستشویی نمیشینه سرپا پی پی می‌کنه مثل همون موقع که پوشک بود یه گوشه کز میکرد پی پی میکرد حالا هم تو دستشویی سرپا پی پی می‌کنه
به تعداد هر دفعه که بره سرویس پی پی کنه من باید سرویس رو کامل بشورم
باردار هم هستم دیروز اسهال داشت فقط تا ساعت ۳ صبح امروز بس سرویس رو شستم مردم

شاید هنوز وقتش نیست
راستش من دخترم اسفند گفت پوشک نمیخوام من شرو کردم پسرم تازه اماده نبود اون م قع فک کنم ۱۶ روزی میشه شرو کردم که از دیروز دیگه راه افتاده خودش میره

سوال های مرتبط