بردمش بهداشت ۲ تا واکسن زد😅😅😅😅😅😅 برنامه مرد شدن از امروز استارت خورد💪💪💪💪
پیش دکترش برای چکاپ ۲ سالگیش😅 ولی خب بعدش میریم شام رستوران
به نام خدا روز از نو روزی از نو
هیچ مثل همیشه 😅
میخواستیم دوتایی بریم کافه ولی بارون گرفته خدا کنه بند بیاد.
بعدم ببرمش پارک.
الانم براش از دیجی کالا وسیله خریدم.
از امروزم شروع کردم از شیر بگیرمش.
بیدار بشه ببرمش خونه مامانم .
بعد بریم ماکت خواهرم رو درست کنیم و بعدش بیام خونمون لباس داریم بندازم بشوره شام هم از ناهار دارم (رشته پلو )
ساعت ۱۰ هم ببرمش حموم
فردا یا سه شنبه عصر ایشالله میبرمش پارک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.