۴ پاسخ

این تولد پارسال سپهراده
امسال تولد نمیگیریم امروز وقت عکاسی داره
قراره یه پیراهن سفید آستین بلند که زیر دکمه هست بدون شلوارک تنش کنم که عکسای بانمک بگیریم
یه تیشرت شلوارک هم آبی آسمونی
حالا ببینیم بازم وقت میشه عوض کنیم یا نه
قراره هم عکس تولدی بگیریم هم عکس معمولی
فردا که تولدشه خودمون کیک میگیریم کسی رو دعوت نمیکنیم

تصویر

تولد دوسالگی پسرم

تصویر

من ک تیشرت ساده سفید گرفتم با شلوارک لی

این تولد پسره منه دیروز... البته فقط واسه عکاسی بود تولد نگرفتم فعلا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری