۳ پاسخ

منم بچم شب تولدش تو بیمارستان همینجور شد خیلی هم میکرد همونجا چایی می ریختم رو دستمال دستمال هنوز داغ بود قی هاش پاک میکردم اون گرما چشمشو آروم کرد امتحان کن اگه خوب نشد ببر دکتر قطره بگیر

برا دختر منم اونجوری از بدو تولد
دکتر یه قطره داده هر ۸ ساعت یه بار میزنم
و یه ماساژ گفته ک از گوشه چشمش تا پایین بینیش چن بار در روز انجام بشه
ولی تاثیری نداره و یکمم ورم داره نسبت ب چشم دیگش
هی هم گوشه های چشمش و پلکش زرد جمع میشه

حتما مجاری اشکش بسته است

سوال های مرتبط