سلام دوستان کدوم دکتر کودکان خوبه قزوین ؟

۶ پاسخ

به نظر من که دکتر حبیبی برای نوزادی و تغذیه واقعا خوبه، حداقل برای پسر من که خوبه

من امروز رفتم ریتا باقریان برای کلیک بچم آزمایش نوشت گفت بر طبق همون براش شیرخشک میدم

فرهاد بابایی

میگن حبیبی خوبه

من پیش ولیعهدی میبرم راضیم

من پیش محمد رضا ملکی میبرم راضیم

سوال های مرتبط