سلام خانما میگم ک تو هفته ۳۰ میشه تهچین زعفرونی خورد؟

۶ پاسخ

اره زعفران تو غذا کم باشه مشکل نداره
شربتش میگن خوب نی

آره فک نمیکنم مشکلی داشته باشه
من که چند وقت پیش کلی حلوا زعفرانی خوردم

بله من همه چی میخورم خدا رو شکر هیچ اتفاقی هم نیفتاده اگه دکتر چیزی رو منع نکنه میتونی بخوری

بله عزیزم زعفرون داخل غذا عیب نداره
به عنوان دم کرده خالی نباید مصرف کنی

اره باباااا

با اجازه🥹🙏🏻

https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC

دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍


اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا👼💙 مامان آقا آرتا👼💙 ۱۱ ماهگی
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان ارمان
. مامان مامان ارمان . ۱۰ ماهگی