NST سلام دخترا
چی هست که ۳۰ هفته انجام نمیدن؟؟؟

۵ پاسخ

دستگاهی برای ثبت انقباضه،اینجوریه که به شکمت از این دستگاها چنتا وصل میکنم بعد یه دکمه هم میدن دستت،همه اینا هم به یه مانیتور وصلن،بهت میگن هروقت لگد زد دکمه رو بزن،بعد دستگاه هروقت که بچه تکون میخوره ضربان قلبشو ثبت می‌کنه و کامل روی برگه میاد بیرون تمام نوسانات

اکو قلب

چرا انجام ندن؟

نوار قلب نی نی
انجام میدن که

نوارقلب جنین فکرکنم چرا انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وچهارم بارداری