۴ پاسخ

میگن نباید تا ۲ روز اب بهش بخوره وگرنه سرمامیخوره مواظبش باش

37.5 ب بالا تب محسوب میشه پاشویش کن دستمال خیس کن بزار رو پیشونیش نم دار باشه با زیر بغلشم خیس کن تبش بخوابه استامینوفن هم هر4 ساعت بده

ب نظرم پاشویه کن نذار بره بالا

اره خوبه

سوال های مرتبط