مامانا شما چجوری حریر بادام درست میکنین؟؟؟

۱ پاسخ

من یه قاشق مرباخوری ارد برنج رو با یه استکان اب مخلوط میکنم ده دیقه با شعله کم میزارم پخته بشه بعد بهش یه قاشق مرباخوری پودر بادوم اضافه میکنم و میزارم پنج دیقه دیگه پخته بشه و بعد ک ب غلظت مناسب رسید تمومه
بعد هرمقداری میخای ب کوچولوت بدی بردار
بقیشم شکر بزن خودت بخور🤣

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد