سعی کن حداقل ربع ساعت عمودی بگیری خیلی برا رفلاکس و کولیک خوبه
من وقتی سریع میذارمش زمین معمولا شیر برمیگرده تو گلوش. برای همین چند دقیقه عمودی نگهش میدارم بچه اذیت نشه
من نگه میدارم عزیزم خیلی برا کولیکو رفلاکس خوبه
من دکتر گفت بعد شیر دادن ۲۰ دقیقه رو شونه ات باشه و اروم بزن پشتش حتی اروغم زد بزار هم رفلاکس نمیگیره هم بعدش استفراغ نمیکنه
من گوش حرفش گرفتم زور خودمو زدم ۱ دقیقه میزارم
بله لازمه
سلام گلم روبیکا گروه زدیم همه خانومن میایی دور هم باشیم ایدیت بزاراگ دوس داری لینک بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.