۳ پاسخ

نه بابا اینطوری که دستمون قطعا میشکنه
یا آرتروز گردن میگیریم
من شیشه بچمو عوض کردم خیلی تاثیر داشت..بی بی لند بود اونت کردم
وقتی هم خوابید چند دیقه رو دست نگه میدارم پشتش رو میزنم بعد میذارم تو جاش..تشکش هم آنتی رفلاکسه به پهلو هم میذارم..خداروشکر تا الان تو خواب چیزی بالا نیاورده

من بچم رفلاکس داره موقع هایی که بیداره عمودی میکنم و اروغ میگیرم زمانی که خوابه نمیشه چون سریع بیدار میشه. گهواره ننو داره شیب داره به پهلو مبخوابونمش. خداروشکر اصلا شبا موقع خواب بالا نمیاره

نه عزیزم فقط بالشت رو شیب دار کن موقع خواب ماریس نداشته باش

سوال های مرتبط