من که از درد هر روز میمیرم دندون عقلم کانل در اومده میگه ۱۵ تومن کشیدنش هزینه بر هست ۲ تا همبا همدر اومده هر شب با گریه خوابممیبره نوافن و شیاف مصرف میکنممجبورم چاره ای ندارم اصلا
بله میشه عکس نگیر فقط بی حسیتم بگو بی حسی بارداری بزنه برات
تو ۳ماه اول که اصلا نرو بعدش با هماهنگی دکتر زنان باید گواهی بده که دوز مسکن کم باشه اگر عکس هم خواستی بگیری روپوش سربی باید بپوشی
اره میشه فقط نمیتونی عکس بگیری
سه ماه دوم برودندون پزشکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.