۴ پاسخ

اره ساده قشنگه کویین
من خودم افسون دارم

چ مدلیه من ندیدم

اره خوشگله من مدل کلاسیک دارم البته مال جهیزیهم بوده امسال دادم رنگشو عوض کرد و پارچشم عوض کردن خودم دوستش دارم

تصویر

من ورساچ دارم خیلی شیک و خاص و الان تو ترکیه مد شده

سوال های مرتبط