۳ پاسخ

راحته فقط قطره هاش حتما ب موقع بده

من امروز زدم. سبک بود خدا رو شکر. فقط یه پا رو زدن. الان اینجوری شده دوتا واکسن و سمی میکنن.

واسه هر بچه ی جوریه برا دختر من خداروشکر خوب بود خیلی اذیت نشد

سوال های مرتبط