اره خوبه منم تو ۳۲ هفته رفتم سونو ۱۹۰۰ بود توی ۳۸ هفته رفتم ۳ کیلو بود
بالای دو کیلو خوبه اکثرا بچه ها با وزن ۳۲۰۰ تا ۳۶۰۰به دنیا میان مخصوصا سزارینی ها دور و بر من ک همه اینجوری بودن
من ۳۶ هفته گفت ۲۹۰۰ تقریبا با ۱۰۰ گرم خطای دستگاه ۳۸ هفته و سه روز دنیا اومد ۳۹۰۰ سونوها خیلی خطا میدن
پسر من تو 38 هفته 2550 بود وزنش
خوبه فکر کنم
من 33 هفته 2200 بود
ولی وزن گیری اصلی سه چهار هفته اخره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.