۳ پاسخ

تمرین کن باهاش من از پنج ماهگی تمرین کردم الان میتونه مستقلم بشینه

فکر کنم هنوز زوده، من اصلا تمرین ندادم
فقط موقع غذا خوردن یچیزی به بالش و اینا درست کردم تو اون مینشست
یهو به خودم اومدم دیدم مستقل میشینه

دختر من میشینه
اما زیاد نمیزارم
نمیدونم از کی بزارم
والا بدون کمکی میشینه راحت

سوال های مرتبط

مامان قندخونه🩷 مامان قندخونه🩷 ۱۷ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۶ ماهگی