۱۸ پاسخ

خدا برات نگهش داره قلبم

عزیزممممم خدا بخواد برات معجزه کنه
معجزه میکنههه تبریک میگم گلم
الهی سهی و سالم به دنیا بیاد 🌱🥺🩷

پس چطور متوجه شدی که آزمایش دادی؟

مبارکه عزیزم باورت نمیشه همیشه در اوج نا امیدی اون چیز برات اتفاق میوفته منم تست زدم اصلا امیدی نداشتم میگفتم الان منفی میشه بعد زدم دیدم که مثبت شد اونموقع ام باورم نمیشد چون تست مال ماه قبل بود گفتم شاید خراب شده رفتم شوهرم خواب بود نشونش ندادم بعدا بیدار شد با تا امیدی گفتم اینجوری شده بعد گفت حامله ای گفتم نه بابا دوباره تست زدم حامله بودم راضیم به رضای خدا تو ۴هفته سقط شد🥲💔

مبارکه جونم برای منم دعا کن♥️🌸
عذر میخوام نوک سینه تون درد میکرد مداوم یا نه کل سینتون؟؟؟

عزیزم یه سونو بده شاید خدایی نکرده خارج رحم نباشه

فردا حتما برو دکتر به احتمال زیاد باید بتا رو تکرار کنی چل وهشت ساعت بعد ببینی بالا میره یا نه

خداروشکر خواهررررررررر😍😍😍😍
انشالله چیزی نیس عزیزم امیدت ب خدا باشه قلبم

مبارکت عزیزم انشاالله به سلامتی بغل بگیریش برا ماهم دعا کن

منم علاعم داشتم و ۵ روز تاخیر بودم ولی الان پریودم ینی احتمال داره مال منم مثبت بشه ینی امیدی هست؟🥹🥹🥹🥹🥹🥹
خدا وقتی واست بچینه چه خشگل میچینه🥹

آدم چقدر خوشحال میشه از خوشحالی بقیه مبارکه انشاءالله بسلامتی و خوشی بغلش بگیری

تازه هس گلم بعد دو روز تکرار کن

در پریودت لخته هم داشتی ؟

خدا وقتی اینجوری سوپرایزت کرده خیالت راحت خدا خودش از خودتو ونی نی محافظت میکنه

منم ی ک هفته خونریزی دارم
رفتم سونو گف فقط ساک حاملگی میبینم دیگ چیزی نیست
خیلی میترسممممم😭 😭 😭

چند روز خون ریزی داشتی خون ریزیت در چه حد بود ؟

مبارکه گلم

مبارکه عزیزم. چندروزتاخیری

سوال های مرتبط