۸ پاسخ

دختر من با هر دوتا دستش مداد دست میگیره و کار میکنه

دختر من با هر دوتا دستش مداد دست میگیره و کار میکنه

عزییییییزم دختر منم چم دستع .
البته مث باباش

ای جانم دختر منم از کوچیکی قشنگ میگرفت دستش مادرشوهرم میگه چه خوب دست میگیره 😁

پسر منم رنگ آمیزیش عالیه

ای جانم . پسر منم از همون اول قشنگ مداد دستش میگرفت

خدا حفظش کنه عزیزم

عزیزم 🤩چپ دسته

سوال های مرتبط

مامان دل یار🌸 مامان دل یار🌸 ۳ سالگی
مامان اورهان👶🏼💙 مامان اورهان👶🏼💙 ۳ سالگی