خانما شما از کی به غذایی بچتون رب زدید؟

۶ پاسخ

از ۷ بود فکر کنم ۷ونیم

دکتر گفت از یکسالگی

۹ ماهگی زدم

من هنوزم رب نمیزنم ولی بعضی وقتاتوسوپش نصف گوجه میریزم

من گوجه میزنم ولی رب نه

منم الان داره میره تو ۱۰ ماهگی میزنم

سوال های مرتبط

مامان تلگرامnljiji مامان تلگرامnljiji ۱ سالگی