خانوما از چند هفته قرص امگا ۳مصرف میکردین؟!

تصویر
۱۹ پاسخ

انتی به بعد

ب منم ندارع فقد ۱۶ هفته ب بعد کوالی فول و قطع کرد
مولتی ویتامین و آهن و ویتامین د۳ می‌خورم با قرص تیروئید و متفورمین

هفته ای یکبار

من نمیخورم دکتر بهم نداده باید ببینی دکتر برات لازم میدونه یا نه سرخود چرا بخوری

اگه ماهی و میگو میخوری نیازی نیست مصرف کنی البته اگه دکترت نوشته که اون بهتر صلاح میدونه

۱۶ هفته هرروز

به من از ۲۶ هفته داد

برای بعضیا قرص مولتی ویتامین خودش امگا۳ داره برای همین‌نمینویسن یا شاید لازم نباشه نداده

دکتر برای من از بعد انتی نوشته که استفاده کنم

انتی ب بعد

ب من نداده🫥😒کلسیم میخورم با ویتامین دی و آهن👀🫥

من یک دوهفتس دکترم داده

از۱۹هفته شروع کردم

من از ۸ هفته آزمایشم خوب بوده

از انتی ب بعد برا من نوشت

به من هنوز نداد دکترم

فک کنم مصرفش باتوجه ب ازمایش ها هست نیاز نباشه تجویز نمیشه

۱۸ هفته

از ۱۷هفته دوروز در هفته

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری