۴ پاسخ

واکسن های قبلیش هم اصلا اینطور نبود اینبار نمیدونم چرا اینجوری شد.... یبارم پارسال یکی از واکسناش تاول زد بعد زود خوب شد

عکس رو برا چت جی پی تی فرستادم گفت اگر بچه بیقرار نیس و تب نداره تا دوسه ماه طبیعیه... البته تو عکس کمرنگ تر نشون میده... بااینحال باشه میبرمش دکتر

تصویر

نه مال من اینجوری نبود ببر دکتر

ن من ایجور نبودم

سوال های مرتبط