روز ۱۰ازادسازی بی بی چک منفی شد

۵ پاسخ

علائم چی داریی

من ۱۵ روزه نزدم نمیزنمم
امیدی ندارم چون پریود میشم اعلائم ندارم

زوده هنوز

نزنید لطفا ته دل ما هم خالی میشه🥲واسه همین من خیلی دارم به خودم فشار میارم که تست نزنم

هنوز زوده ۱۴ به بعد تست بده

سوال های مرتبط

مامان شیوا مامان شیوا قصد بارداری
معجزه الهی ❤ معجزه الهی ❤ قصد بارداری
مامان نی نی👼 مامان نی نی👼 قصد بارداری