۶ پاسخ

من قنداق میکنم قنداق چسبی پاهاش آزاده

قنداق خوبه نمخاد حتما سفت و محکم ببندید بچه رو همین که با پارچه بپیچی هم کافیه راحت میخابه

من که به مامانم میگم دوروز اول قنداق کنه

صدرصد قنداق خیلی خوبه حتی دکترم توصیه می‌کنه عزیزم یه سرچ بکن فوایدشو بخون

اتفاقا قنداق خیلی هم عالیه
ماها حتما بچه مونو قنداق میکنیم مخصوصا اونایی که بچه اولشون هست تازه بغل کردنش هم راحته
من تو ساک زایمانم وسایل قنداق رو گذاشتم 🙂

اره میگن اما من پسرمو قنداقی میکنم

سوال های مرتبط