اگه آتلیه میبری که خودشون وسیله میارن این مال پارسال دخترمه
برای دوسال پیش الان خیلی تم های قشنگتری اومده
سلام عزیزم من دوسالگی و سه سالگی طبیعت گرفتم ولی تم خاصی نداشتیم😅 ی دونه برای یکی سالگی دیدم تو سبد میذارن ازش هم سه چهار تا بادکنک هلیوم آویزون میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.