دوستان کسی تم تولد توی طبیعت داره بفرسته؟؟؟

۳ پاسخ

اگه آتلیه میبری که خودشون وسیله میارن این مال پارسال دخترمه

تصویر

برای دوسال پیش الان خیلی تم های قشنگتری اومده

تصویر

سلام عزیزم من دوسالگی و سه سالگی طبیعت گرفتم ولی تم خاصی نداشتیم😅 ی دونه برای یکی سالگی دیدم تو سبد میذارن ازش هم سه چهار تا بادکنک هلیوم آویزون میکنن

سوال های مرتبط

مامان قلب زندگیم مامان قلب زندگیم ۴ سالگی