۱۳ پاسخ

منم همینطور
بچم شیر خشکی شد کلی گریه میکردم و عذاب وجدان داشتم
افسردگی حاد گرفتم
ولی الان باهاش کنار اومدم
درکت میکنم
زمان می‌بره تا اوکی شی

چه ربطی به مادر خوب بودن داره یعنی ماهاک کلا بچمون شیر خشک میخوره مادر خوبی نیستیم؟منم بخاطر زردی دکتر گفت شیر خشک بده بااینکه شیر داشتم ولی بعدش دیگه نخورد شیرمو منم دیدم بچه اذیته شیر خشک دادم حداقل سیر باشه بچم
مادر خوب بودن به این نیست که حتما شیرخودتو به بچه بزور بدی بنظرم بیشتر ظلمه

من بچه اولم سینه ام نوک نداشت
نشد درست شیر بخوره دیگه شیر خشکی شد
خودم ناراحت نبودم ولی اینقد اطرافیان من و سرزنش کردن که نگو و نپرس..
شیر خشک بچه رو تپل میکنه اما همینکه از شیر گرفته شد بادش خالی میشه مااسفانه

سعی کن یه وعده هم اگر میخوره شیر خودتو بدی اگرم نمیگیره هیج عذاب وجدان نداشته باش گلم تو خیلی مادر خوبی هستی همین ک وجدانت ناراحته
مهوا گلی ب ی مادر قوی نیاز داره فداتشم
خیلی ها با شیر خشک بزرگ شدن مگه مادر بودن فقط ب شیر دادنه

مگه ماهایی که از اول بچه هامون شیرخشک میخورن مادرای بدی هستیم
چقدر چرت بود حرفت با احترام البته😐😐😐😐

عزیزم منم مثل شما شیر خشک میدادم وعده هاشو کمتر کردم و کلا تمرکز کردم رو شیر خودم دوهفته هست ک دیگه نمیخوره
قبلا شبا میخورد الان شبام شیر خودمو میدونم
درکت میکنم منم داغون شدم ک شیر خودمو نمی خورد

منم بچم سینمو پس زد هنوز که هنوزه عذاب وجدان دارم

هنوز دیر نشده میتونی تلاش کنی سینتو بگیرا ولی باید اصلا شیشه ندی و با رابط شیر بدی
این رابطای داروخانه هم اصلا بدرد نمیخورن
رابط بیبی سیل یا only پیدا کن مطمعنا درست میشه نگران نباش فقط باید تحمل کنی ی مدت

عادت میکنی. بعد ی ماه میگی عه چه خوب شد بچه همش اویزونم نیست. ی جا میخوای بری میتونی دو ساعت بسپری دست کسی بری. فکرت درگیر نیست دیگه

منم تازگی اینجور شد بچم اولش ناراحت بودم الان دیگه نه مهم حال خوب بچم هست
حالا اگه کسی هم چیزی میگفت بهت شما بازم نباید برات مهم میبود این چیزیه که مربوط به خود شماست فقط

پس چرا پسر من برعکسه
شیر خشک میدم بهش ولی در نهایت شیر خودمو میخواد تا بخوابه

منم دوسع روزه درگیر همینم🤦‍♀️
خیلی دوست دارم شیر خودمو بدم ولی خب زیاد ناراحت نیستم چون شیرم اصلا سیرش نمیکرد بچشم زجر میکشید همش گشنه بود هرچی مک میزد سیر نمیشد ولی دوس دارم هر دوتاشو بخوره🥲

عزیزم این حرفا چیه منم این‌ جوری شد دخترم دارم شیر خشک میدم چندباری هم سینه خودمو میذارم دهنش خوب نمیخوره شیرمم کم و کم شده خیلی دیگه شیر خشک بهتره که تا گشنه بمونه مادری که فقط به شیر نیست شاید یکی شیر نداشته باشه

سوال های مرتبط