۹ پاسخ

بچه منم نگرفت از همون روز اول نگرفت هنوزم هرکاری میکنم نمیگیره

اوووه حالا چت هست خب بچه منم کلا شیر خشک بهش دادم چطور شد مثلا جللل الخالققققق از شوما مادِراااااا

من رابط گذاشتم سر پسرم خیلی زود گرفت

من سینم نوک ی ذره هم نوک نداره دیگه رابط زدم یکم بهتر شد ولی باز سینمو بدون رابط نمیگیره شیر خشک هم ببلاک میدم

مال منم نمیگرفت یه قطره چکون بزرگ خریدم توشو پرشیر خشک میکردم، قطره قطره میریختم نوک سینم میزاشتم بچه مک بزنه کم کم بچه عادت کرد سینمو بگیره خیلی سخت بود هم برای من هم برای بچه ولی بلاخره شد

فیدینگ تیوپ بخر با سینه بهش شیر خشک بده سینه رو میگیره

برو رابط بگیر الان اگه داروخونه بازه برو بگیر بده خیلی بهتره سینه

سینه رو‌نمیگیره اصلا؟حتی یک ثانیه؟

بچه منم نمیگیره دیگه🥺

سوال های مرتبط