۷ پاسخ

اگه شیر داری مدام بدوش و فقط بزور بده بخوره زیاد گشنش بشه میگیره حیف من شیر ندارم عاشق شیر دادنم
فقط هی بده دهنش بذار بخوره عادت کنه

دیگ‌ هرکاری کنی نمیکیره دختر منم‌سینه نمیکیره شیر خشک‌میخوذه البنه دختر من حساسیت داذه

منم کمکی دادم به بچم با قطره چکان و سرنگ میدادم الان شما قشنگ سر شیشه شیر و گذاشتی دهنش کلا بچه پستونک تدریج میده به سینه مادر دیگه کاری از دستت برنمیاد باید شیر خشک بدی دیگه چاره نیست

عزیزم بچه ای که شیرخشک چندبار پشت هم بخوره دیگه مکیدن یادش میره و چون شیر خشک هم شیرین تره بیشتر دوس داره ولی میتونی شیر خودت رو بکنی تو شیشه با شیردوش ،بهش بدی

تو خواب بهش بده یا وقتی کم کم داره خوابش میبره گیجه
سر سینت اب قند بزن، پستونک بهش بده بعد سینتو بگیر جلو دهنش پستونک دربیار درجا سینت بزار تو دهنش تا مک بزنه

بهداشت شیرخشک یارانه ای میده فکر کنم

باید با شیشه اونت یا قطره چکون میدادی

سوال های مرتبط