۱۸ پاسخ

گشنه بمونه میگیره

عزیز باید قبلش مشورت میکردی تپی همین گهواره..
خب طبیعیه بچه شیشه بگیره سینه ول میکنه..

آخ گفتی خدا لعنتشون کنه من به هر سختی بود سینه خودمو دادم تا اینکه دیدم زردی بدتر شد و مریض شد دیگه مجبور شدم
ببین شیر خودت یا شیر خشک با قطره چکون از بالای سینه بریز که ترغیب شه بخوره
بعدم بعضی وقتا کلا بچه یه مشکل دیگه داره چون مثلا گریه می‌کنه حتی شما سینه رو فشار میدی شیر پر میشه ولی راضی نمیشه من شوهرم که باشه همش میگه گشنشه😐 منم حل میکنم شیر خشک میگم بعدش رفلاکسه بالا میاره پس ببین دلیل گریش چیه
چون همش از سر گرسنگی نیست مثلا بچه من آروغ داشت شوهرم به اشتباه فکر می‌کنه گرسنشه بعد میگه ببین داره دست خودشو می مکه؟ میگم بابا اون داره کشف می‌کنه و هرچی هم شیر بدی اون میخوره نه نمیگه بلد نیست که بخواد بگه نمی‌خورم

نوک سینه‌تو شیرین کن
دختر منم دیگه سینه‌مو نگرفت.چند وقتی افسردگی گرفتم.ولی بعد باهاش کنار اومدم.

منی که دخترم ۳ روز بستری شد توی بیمارستان کلا شیر خشک خورد تو بیمارستان جون نداشت مک بزنه شیر منم کم شد اوردمش خونه ۴ روز خودمو کشتم هم شیرمو برگردوندم هم دخترمو برگردوندم سمت سینم اسهال استفراغ شد باز بردم دکتر گفت به شیرت حساسیت داره و در نهایت شیرمو قطع کرد دکتر واسش😭

مامان مهوا به حرفم گوش کن رابط خوب بخر سینتو میگیره بخدا غصه نخور خواهر بخدا درست میشه

شیرت رو بریزی تو شیشه هم نمیخوره؟
ببین مشکلش با مزه شیره یا کم و زیاد بودن محتوای سینه
چون بچه ها دیگه مزه رو تشخیص میدن و معمولا شیرخشک خوشمزه تر هست براشون

خب عزیزم وقتی روزی4بار شیرخشک میدی براهمونه
شیرخشک کمکی معمولا روزی2میدن
من اوایل سینم شیر نداشتن شیرخشک دادم 2روز دیگه سینمو نگرفت،از عذاب وجدان داشتم میمردم چون خیلی دوست. داشتم بچم شیرخودمو بخوره،یه ردز تصمیم گرفتم هرجور شده سینمو بزارم دهنش ،یکمی هردمون اذیت شدیم ،حتی با گریه بچم گریه کردم ولی موفق شدم سینمو بگیره، خودش گشنه شه سینتو میگیره مدام بزار دهنش

بچه منم دو سه روز نگرفت سینمو
گندی بود که خودم زدم
استقامت کردم الان امروز درست شد خداروشکر

به منم دکتر گف نده تا زردیش بیاد پایین گوش نکردم ،رابط نوک سینه خیلی خوبه حتمن بخر

مگه شیرخشک چشه؟

بدوش با شیشه بده

یکم از شیرتو بدوش بزار سینت نرم بشه شاید گرفت
برا من که تا عصر خوب میخوره بعدش اصلاااا الانم گشنه خوابیده😕😕

برا منم همين حور شد بخاطر زردي گفتن شير خشك بده الانم سينم نميگيره
رابط چيه؟؟استفاده كردي خوبه ؟؟

منم کمکی روز ۴بار با شیشه میدادم چند روزی بود که نمیگرفت سینمو به زور و با گریه میخورد از امروز با قطره چکان موقعی که شیر میدم میریزم دهنش

دختر منم اینجوری شده بود ولی دوشب شیر خشک ندادم حوصله کردم کم کم شیر خودم دادم خوب شد ولی باز چند روزه شیر خشک بیشتر دادم لج کرده نمیخوره

الان مگه شیرخشک بخوره چی میشه؟؟خب اگه شیر نمیخورد زردیش خوب نمیشد نباید میبردیش دکتر پس

یعنی شیر خشکی بشه بده منم سینم نگرفت

سوال های مرتبط