من تو این هفته هنوزم تهوع دارم کسی مثل من هست؟

۷ پاسخ

عزیزم زیر تاپیکت که درمورد اکوقلب تو بیمارستان البرز گذاشتی یه سوال پرسیدم میشه لطفا جواب بدی🥰🙏🏻

منم دارم

من تاالان دارم عزیزم

من تا ۲۸ هفته مردم و زنده شدم تهوع و استفراغ شدید اونم هر دقیقه حتی تو خواب و فقط با سرم درحد نیم ساعت استفراغ نمیکردم
الان خوب شدم

اره من

من ۲۹ هفته ام هنوز تهوع دارم.از شش هفتگی صبح ناشتا دمیترون میخورم تا ب امروز و بنظرم تا زایمانم باید بخورم

خسته شدم شبا شروع میشه تهوع بالا ام میارم 😭

سوال های مرتبط

مامان مغز بادوم🤭🥜 مامان مغز بادوم🤭🥜 هفته بیست‌ونهم بارداری