عزیزم زیر تاپیکت که درمورد اکوقلب تو بیمارستان البرز گذاشتی یه سوال پرسیدم میشه لطفا جواب بدی🥰🙏🏻
منم دارم
من تاالان دارم عزیزم
من تا ۲۸ هفته مردم و زنده شدم تهوع و استفراغ شدید اونم هر دقیقه حتی تو خواب و فقط با سرم درحد نیم ساعت استفراغ نمیکردم
الان خوب شدم
اره من
من ۲۹ هفته ام هنوز تهوع دارم.از شش هفتگی صبح ناشتا دمیترون میخورم تا ب امروز و بنظرم تا زایمانم باید بخورم
خسته شدم شبا شروع میشه تهوع بالا ام میارم 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.