۸ پاسخ

وای اره شدیدد

منم داغون نفسم تنگه و تپش قلب دارم الان ک سرماهم خوردم انگار میخام بمیرم

اره هم تپش قلب هم تنگی نفس ...
من بعضی وقتا واقعا انگار بدنم اکسیژن نمیرسه مث دبوانه ها فقط نفس عمیق میکشم انگار دارم خفه میشم...

منم ازچندهفته است همش. شبهانفس تنگی میگیرم تپش قلب دارم خداکنع برطرف بشه زودتر

منم دارم فشارمم خوبه ولی نفس تنگی دارم مخصوصا شبا

اره منم

آره عزیزم بدتر هم می‌شه

فشارت اینا رو چک کردی
من چندروزه اینجوری شدم نفس تنگی تپش قلب

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری