۶ پاسخ

ببرش دکتر بچه منم اینطور بود رفلاکس داشت با دارو کامل آروم شد

هم ریفلاکسه هم اعتصاب شیر خشک بده

سلام عزیزم، بچه ها تو این سن دنیای اطراف رو حس میکنن، کنجکاو میشن و حواسشون به اطراف پرت میشه. ببرش تو اتاق تاریک و ساکت شیر بده.پسر منم تو این سن همینطوری شد و شیر نمیخورد انقدر که اداراش کم شده بود؛ حتی بردم دکتر گفت غذای کمکی شروع کن!!من خیلی اذیت شدم اما ناامید نشدم و بالاخره بعد سه هفته بهتر شد.

عزیزم بچه ها تو این ماه ها پس میزنن بخاطر تغییرات هورمونی بدن مادر بودی بدنت تغییر میکنه
ببرش حمام لخت بغلش کن بذار به بوی بدنت عادت کنه اونطوری بهش شیر بده
البته اگه رفلاکس و کولیک نداره

عزیزم تو خواب بهش بده از اول اینجوری بود یا تازه اینجوری شده

بالا نمیاره
شاید کولیک داره

سوال های مرتبط